Windows 7

Siz de Vista’nın sorunlarından bıkıp uslandıktan sonra XP’ye geri dönmüştüm. XP benim bütün ihtiyaçlarımı karşıladığı için Vista’ya geri dönmeyi hiç düşünmüyordum. Bir gün bir arkadaşım Windows 7′yi denememi önerdi. Windows 7 hakkında pek bir bilgim yoktu ve Vista’da yaşadığım sorunları tekrardan yaşamaktan çekindiğim için ilk başta bu fikre pek sıcak bakmadım. Ama Windows 7 içinde XP Service Pack 3′ünde olduğunu öğrenince denemek için bilgisayarıma yüklemeye karar verdim. İnternette yayınlanan sürümünü indirip kurmaya başladım. Kurulumu oldukça basitti, hiç bir sorunla karşılaşmadım. Windows 7  ile uyumlu driverlarını bile kendi bulup yükledi. Şunu söylemeliyim ki Vista’dan çok daha güzel bir kullanımı var. Arayüzünde benzerlikler mevcut ama üstün olduğu taraflarda var. Windows 7 ile uyumlu olmayan bir programı yüklediğinizde bile onu XP modunda çalıştırma imkanınız var. Yani kısacası uyum sorunu şimdilik yaşamadığım için Windows 7′den çok memnunum.

windows 7 300x187 Windows 7

Tags: , , , , , , , ,

Leave a Reply

